Blog

… czyli fascynujący świat rekrutacji

Efektywne spotkania biznesowe

W dzisiejszym świecie biznesu spotkania bezpośrednie często zastępowane są mailową korespondencją, tele- lub wideokonferencjami. Oczywiście jest to sposób na zaoszczędzenie tak cennego dzisiaj czasu i ogromne ułatwienie zwłaszcza, jeśli nasz rozmówca znajduje się na drugim końcu kraju. Jednak kwestią, którą bardzo trudno podważyć są bezpośrednie spotkania biznesowe i efekty, które przynoszą. Zwolennicy załatwiania spraw biznesowych zdalnie zapewne zwrócą uwagę na oszczędność czasu –

Kontynuuj czytanie

Praca szyta na miarę

  Zapraszamy do zapoznania się z naszym artykułem, który został opublikowany na łamach Kompedium HR 2017  (Kliknij by powiększyć)

Kontynuuj czytanie

Kreatywne poszukiwania

Rekrutacja = kreatywność. Zapewne zgodzi się ze mną większość rekruterów. Wszyscy doskonale wiemy, że obecny rynek pracy jest dość trudny. I nie chodzi tutaj o brak miejsc pracy – wręcz odwrotnie – to pracodawcy muszą teraz coraz częściej spełniać oczekiwania nowych pracowników, jeżeli chcą mieć w swoim zespole naprawdę dobrego specjalistę, spełniającego wszystkie ich oczekiwania. Zadaniem rekrutera jest właśnie takiego kogoś znaleźć,

Kontynuuj czytanie

Troll, Spamer i Hejter – słów kilka o internetowej waśni

Tuż obok nas, a w zasadzie naprzeciwko nas istnieje sobie świat zwany Internetem. Standardowo posiadamy do niego wgląd przez osiem godzin dziennie będąc w pracy – a czasem i sporo więcej, gdy jesteśmy non stop online. Cóż takiego ma w sobie, że tak nas do niego ciągnie i spędzamy w nim tyle czasu? Świat ten kryje w sobie wiele informacji dotyczących naszego życia, związanych z nim problemów, a także radosnej twórczości nas samych. Tak, nas samych – to my jesteśmy jego mieszkańcami, a w zasadzie „userami”.

Kontynuuj czytanie

O rozwoju pracowników słów kilka..

W wielu przedsiębiorstwach wciąż silne jest przekonanie, że inwestowanie (pieniędzy, energii, czasu) w dokształcanie i rozwój pracowników jest nieopłacalne. Pracodawcy bardzo często obawiają się, że po jakimś czasie pracownik i tak odejdzie z firmy, a zdobytą wiedzę i umiejętności wykorzysta podczas pracy w innym, konkurencyjnym miejscu. Pamiętajmy jednak, że jest też druga strona medalu. Nie każdy pracownik, w którego zainwestujemy odejdzie, ale co zrobić z osobami, których nie szkoliliśmy i które wcale nie chcą się rozstawać z naszą

Kontynuuj czytanie

Dobre relacje z klientami – jak je budować i dlaczego warto?

Nic tak nie usprawnia pracy organizacji, jak dobre stosunki z klientami. Kontrakty i współpraca, których podłożem i podstawą są bardzo dobre relacje między firmami skutkują wzorową komunikacją, ogromnymi zyskami po obu stronach i brakiem większych konfliktów. Warto pamiętać, że klient to także partner, czyli realna osoba i organizacja, a nie tylko źródło dochodu. Dlaczego tak ważny jest dobry kontakt z klientem? Wśród stale rosnącej konkurencji i coraz wyższych oczekiwań stawianych przez klientów, poziom

Kontynuuj czytanie